Hej!

Publicerat: 2012-10-31 / 22:47:30 | Kategori:
Hallå!
Vill bara säga de att jag lever!
Tro det eller ej men jag lever faktiskt!
Bloggen därimot är rätt så död...
Men jag skyller på att det är höstlov vilket är en ganska bra ursäkt för jag har verkligen inte haft nån tid för data dom senaste dagarna!
Har haft fullspekat hela dagarna!

Men jag har en del att berätta om.
Bl.a en händelse som hände för några dagar sen som faktiskt var ganska läskigt.
Och sen så ska jag försöka hinna uppdatera er om lördagen som kommer för då är det nämligen tävling som gäller :D
Dock bara en blåbärsdressyr på Siggesta men ändå!

Men percis just nu så orkar jag inte skriva något ordentligt inlägg utan avrundar här istället ;)
 
Bye bye!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback