Att blogga är min grej hörni!

Publicerat: 2013-02-04 / 22:53:00 | Kategori: Uppdatering
Ända sen jag började blogga, nångång i lågstadiet, typ 4:an så har jag velat haft en stor och riktigt bra uppdaterad blogg.
Gärna väldigt, väldigt många läsare och mycket kommentarer!
Men med närmare eftertanke är det nog en ganska hopplös förhoppning eller snarare dröm.
För nån stor blogg kommer det här minsan aldrig bli.
 
Men anledningen till att jag inte bloggar just nu är att jag helt enkelt att jag inte har tid.
För mycket plugg och stall och hemmasysslor och kompisar och allt var det nu är.
Plus att blogglusten inte är på topp.
Behöver helt klart frächa upp min blogg ordentligt och göra om lite.
Sen kanske jag kan försöka börja igen!
Så tills dess, ha de bra ;)
 
Ge mig sommar och värme nu tack !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback