Är det ett farväl

Publicerat: 2013-06-21 / 09:48:13 | Kategori: Uppdatering
Nu är sommaren kommen.
- Sommarlov -
Kanske de bästa på hela året!
Under detta sommarlov, öppnar sig nya möjligheter.
Nya utmaningar och nya vilkor.
Högre krav och mera pression.
Våga lite på sin innre vilja för att klara av vardagen som kommer.
När detta sommarlov tar sitt slut kommer min vardag se helt annorlunda ut.
Allting förendras, inte minst de omkring Nessie.
Nessie har nu släppts ut på grönbete och har de bra.
Och visst kommer jag spendera flera dagar av mitt sommarlov åt att vara med just henne, men efter sommaren så vet jag inte lägre vad som händer.
Jag tar tag i min utveckling som ryttare.
Jag kommer helt enkelt inte så mycket längre på den där underbara b-ponnyn.
Jag är för stor och för gammal dessutom.
 
Men ingenting kan just nu får mig mer ledsen en tanken på att behöva lämna min ängel, min ögonsten, min bästa vän, till något jag inte har kontroll över.
Jag vill att Nessie ska få de bästa av de bästa, men i nuläget kan jag inte ge mer än en hjälpande hand.
Förhoppningsvis hittar vi en lösning på allt och då kanske mitt lugnt passar på att komma tillbaka.
Men just nu går tankarna om Nessie väldigt fort, runt i huvudet.
 
Ville iaf berätta för er, berätta att de är såhär de kommer bli.
Och de finns mer att säga, men jag sparar på de till de att jag vet lite mer, och lite mer säkert.
- Bästa vän -
 
Puss och kram
Emelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback