Duktig ponni <3

Publicerat: 2012-11-06 / 23:37:38 | Kategori: Dagens Ridpass
Idag var det bommar och markarbete som gällde.
Lite hårdare ridpass men ändå inte döjobbigt eftersom det skulle bli alldeles för jobbigt för mig ;)
Hon var rejält pigg och taggade mot bommar liksom.... haha... ponnyn tror att hon inte kommer över bommen om hon inte tar sats från månen och drar på ut av bara *****te..
Men fin var hon!
En stadig och jätte fin galopp med mycket bakben! <3
Fin trav och snygga hopp gjorde hon ;)

Började med bara bommar och sedan höjde jag upp lite på ena sidan av bommen med hjälp av en sockerbit.
Gjorde så på två bommar med ett galoppsprång imellan, och vist hoppade hon!
Höjde då så bommarna var upphöjd på båda sidorna och det gick minst lika bra.
Och sedan höjde jag upp den ena bommen så den låg på högsta delan av sockerbiten och med lite övertalan så hoppade hon de också!
I slutet hoppade hon som om hon aldrig gjort något annat!
Fina duktiga ponni <3
 
Lite film på de också :)
 

Btw så håller jag på med ett inlägg om tävlingen i lördags med lite om hur framridning gick och hur det kändes på banan, plus resultat och bilder!

Anonym
Publicerad: 2012-11-11 / 11:38:05 | Blogg:

Nu är vinnaren i fototävling avslutad, kika in och kolla om det blev du.. annars kommer det snart upp en ny fototävling :)

http://byyemelie.blogg.se/2012/november/vinnaren-i-fototavlingen.html#comment

Julia
Publicerad: 2012-11-15 / 20:27:53 | Blogg: http://jandas.blogg.se

Super fin blogg! Haft en bra vecka hitills? :)

Svar: Tack så mycket :) lite sent svar men min vecka har varit bra :)
Emelie&Nessie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback