Stallet på en torsdag

Publicerat: 2013-01-17 / 21:34:33 | Kategori: Dagens Ridpass
Idag har jag egentligen inte Nessie, men i tisdags när jag skulle till stallet så fick jag väldigt brottom och red inte så länge och inte så hårt.
Så då valde jag att åka ut idag när Elin (min kompis) skulle ut till stallet.
Vi red "tillsamans" i ridhuset i ungefär 45 - 50 min.
Nessie kändes stel och var lite tjafsig i munnen, men ändå rätt bra framåtbjudning och blev mer loss mot slutet.
Imorgon är det dressyrspecial och då hoppas jag få igenom henne lite bättre av vad jag fick idag.
 
Men hur som helst är det Fredag imorgon och sen heeelg :D
Så himla himla skönt!
Planerar åka till någon kompis efter specialen imorn och sova hos någon till lördag.
Sen på lördag blir det först Nessie och sen kanske jag ska med Sarah och fota lite när hon rider.
Söndag är ledig stalldag och jag har ingenting planerat.
Men ska i alla fall försöka utnyttja denna helg lite bättre en vad jag gjorde föra helgen.
 
Nu blir det mer plugg, då massa roliga inlämningar och förhör väntar imorn och dessutom prov nästa vecka som jag måste börja plugga till redan nu....
Härligt med skolan! :D..... -.-
 
Länge sen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback