Snart prao

Publicerat: 2013-04-15 / 22:35:55 | Kategori: Dagens planer
Om cirka 4 veckor ska jag ut och praoa!
Superkul ska de bli, bara jag komer in där jag hoppas.
Vill inte avslöja en vart jag hoppas det kommer bli eftersom det änu inte är säkert.
Så för säkrets skull så har jag och min vän Matilda sprungit runt idag på olika affärer för att leta olika praoplatser.
Dock hittade vi iget, haha... 
 
Imorgon är det lång dag i skolan, slutar halv 4, vilket innebär att jag inte är i stallet förns halv 5 ungefär.
Men mina planer för morgondagens ridpass är att rida henne mjuk och avslappnad och även lugn.
Sedan får vi se hur hårt det blir nu när hon stått ett tag eftersom jag varit i Sälen.
Det kan hända att det bara blir ett mjukgörande pass för att få gammeltanten att vakna till liv igen, hiii:P
 
Tänkte ta med kameran imorn och försöka haffa nån i stallet...
Insåg när jag satt och kollade gamla bilder att jag har väldigt lite bilder på när jag rider ordentligt.
Messa bilder när jag stutsar runt barbacka och håller på men några riktiga dressyrbilder är det få om!
Inte bra! Det ska de bli ändring på.
 
Dagens bild får Tellus så för! Himla fin ponny dedär! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback