Torsdag

Publicerat: 2013-04-18 / 19:00:59 | Kategori:
Anledningen till att jag inte uppdaterade igår var för att jag inte var i stallet och visste verkligen inte vad jag skulle skriva om. 
Men nu har jag tänkt ut lite olika grejer som kommer i fortsättningen.
 
Idag har jag ridigt Tellus!
Jag ganska bra men han var lite pigg och väldigt uppmärksam på allt annat :P
Men några bra stunder fick vi!
 
Tyvärr orkar jag inte skriva ett mer utförligt inlägg just nu då jag är sjuk och verkligen behöver vila.
Får ont i huvudet bara av att koncentrera mig på texten... -.-
Men hoppas iaf på att jag är bättre till helgen!
 
Nu ska jag försöka få i mig lite mat och sen viiilllaa!
Nu äntligen är våren påväg! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback