Lite nytt efter nyår

Publicerat: 2013-01-17 / 12:05:00 | Kategori:
Nu efter nyår har det skett lite ändringar i hästlivet.
Istället för 5 dagar i stallet i veckan är det nu 3.
Känns ganska jobbigt då det kännts så bra med Nessie nu.
Vore tråkigt om hon blev stel och jobbig igen...
Men men, måste lägga ner mer tid på skolan helt enkel och vi får jobba på så gott det går.
Hon är ju ändå 21 år så det ska nog gå ganska bra förhoppningsvis.

Sen får vi se hur länge det blir nu.
För tyvär tyvär tyvär så börjar jag bli förstor (eller rättare sakt för lång) för Nessie.
Det är verkligen jätte tråkigt, och jag vet inte hur jag kommer hantera de när det väl är slut.
Så just nu tar man vara på varenda dag med ponniiin<3
 
Men nu vet ni i alla fall.
Och det kan också resultera i att det blir lite sämre uppdatering.
Men jag får jobba på de :)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback