Söndagen är förbi, men det har varit en bra dag

Publicerat: 2011-09-04 / 21:45:51 | Kategori: Dagens Ridpass
Japp, så är det, en lång men riktigt rolig dag har det varit.
Ni har ju redan fått höra om shoppandet så nu till ridandet.

JAg tog in Nessie från hagen oh fixade i ordning henne.
Hon fick ha sina nya vita lindor och jag hade mina nya gryma ridstövlar :D
Det är lite svårt att förklara om dom var sköna att rida i eller inte eftersom jag red barbacka.
Då är det svårt att avgöra, men ska rida med sadel i morgon tror jag så vi får se då.
Hur som helst, jag och Vilma (och Cooper) red först ut.
Sen travade vi lite på utebanan och också en liten galopp :D
Det var så härligt att få galoppera lite och det värkade Nessie också tycka.
Efter det skrittade vi av runt golfen.

I morgon blir det lektion, men eftersom jag kommer till stallet så pass tidigt så hinner jag göra i ordning åt Nessie och rida lite innan lektionen.
Det här är stövlarna jag köpte i dag på loppisen.
Fast det här en en blid som jag tog från hööks.
Men nu vet ni hur dom ser ut :)
Är verkligen skitnöjd över mina nya ridstövlar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback