Siggesta DagRidläger Sommaren 2011

Publicerat: 2011-06-19 / 08:21:27 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!
Som ni kanske redan vet så är jag på ridläger nu, eller nu och nu, inte precis nu men jag ska vara på siggesta klockan 9:00.
I går började vi klockan tio för att det var första dagen.
Men vi han med en del endå.
Jag fick Lady Luckas, villket jag också hade önskat.
Vet inte riktigt varför jag önskade henne men... jag blev plötsligt sugen på att rida henne.
Men det kan ju också bero lite på att jag ville ha en pigg häst och som endå skulle bli lite utmaning.
Och när jag red igår fick jag känslan av att jag skulle jobba henne så mycket som möjligt och böja och vända så jag kanske skulle få henne att gå i lite form och böja lite på naken.
Men hon är väldigt stel så det kanske blir nån superform i början.
Men jag kände ändå att det kan ju bli som ett mål för mig.
Och när jag tänkte så vart hon genast en störe utmaning för mig.
haha vilken text, värsta faktaboken, men men... då vet ni iallafall hur jag tänker lite i min ridning på Lady Lukas.
Kommer uppdatera mig om hur det går på ridlägret varje kväll.
Så ni får veta hur det går.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback