Dålig uppdatering!!

Publicerat: 2011-06-07 / 11:34:48 | Kategori:
Hej!

Jag vet att min uppdatering är sämst just nu, men får försöka bättra mig!
Har hänt lite grejer som jag inte vill ta upp här så det är därför uppdateringen varit så dålig.



Igår var det KM dressyr på Siggesta.
Flisan var med mig till stallet oc vi kollade lite på tävlingen.
Men jag red även.
Hon var väldigt taggade och trode säkert att hon skulle tävla :P.
Och sen när vi skulle släppa ut henne i hagen så gick hon och sparka bakut varanat steg, haha!
Men då var det för att hon så hästtransporten och trode att hon skulle bli tvingad att gå in i den!
Hon är en riktigt busig häst som har sina egna idèr, haha!

Men i dag blir det en lugn ute-ritt barabacka.
Hon ska ta det lungt i dag då hon avmaskades i går.

Bloggar mer sen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback