Stallfri dag

Publicerat: 2011-08-18 / 17:36:02 | Kategori: Dagens Ridpass
jupp, idag stannade jag hemma från stallet.
Då tänker ni säkert, men Nessie då??

Men det är så att Eva-Lotta är där idag och då kände jag att jag kunde ta denna dag till något annat.
Efter som jag varit i stallet varenda dag nu i typ en vecka.
Egentligen gör det mig ingenting, men smatidigt var det kul att åka och bada med en kompis.

Men imorgon bilr det stallet som vanligt.
Jag längtar bara nååågot tills på tisdag då vi ska ta bort bandaget :)
Inte så många dagar kvar... bara fem...
Men jag är väldigt stolt över Nessie som ändå ståt i en box i över en vecka och några dagar.
Tycker helt klart att hon är värd att få komma ut snart!

Lite senare idag kommer det bli gästbloggning här på bloggen :D
Så då har ni nåt att se framimot!
Hon som ska gästblogga är en tjej som jag verkligen ser upp till.
Hon är grymt snäll och grymt duktig på det hon håller på me (ridning såklart).
Ni får veta mer sen ;)



Linnea
Publicerad: 2011-08-18 / 22:54:23 | Blogg:

tokunge du kan ju inte bada i den här kylan! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback