Headers

Publicerat: 2011-08-20 / 17:54:59 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!

Jag har bloggat i ganska många år.
Och på flera olika bloggar.
Och haft TUSSEN olika headers.
Men på just lovenessie har jag haft dom här headersarna:
Min absolut första header här på lovenessie tyckte (och tycker fortfarande) jag var hilma fin ändå.
Men eftersom jag inte hade så mycket bilder på Nessie då så fick jag låna bilder från Jossan (jag hade frågat).

Efter ett tag tröttnade jag på den headerna (som man gör med nästan alla headers) så jag gjorde en ny.
Den här! Den vart jag också nöjd me.
Tyckte den vart riktigt fin och hade den ganska länge.
Men även här hade jag lånat bilder från Jossan.

Min tredje header så ut såhär:
Och den här var jag också nöjd me.
Men nu tycker jag den är lite för ljus.

Efter den kom den här:


Det här kan ha varit den trejde headern, eller så var det den fjärde... kommer inte riktigt ihåg.
Hur som helst var jag väldigt nöjd med den här.
Jag tycker fortfarande att den är väldigt snygg, men hade jag gjort den nu hade jag npg ändrat text-stilen lite.
Min femte header så ut såhär:

Den här därimot var jag inte alls nöjd me.
Asså egentligen är den inte så mega ful men jag gillade inte att ha den bruna färjen som bakgrund...
Den hade jag bara några dagar har jag för mig.
Sjätte såg ut såhär:
Den undre delen av den här headern tycker jag om, det är den övre delen som inte riktigt kändes bra.
Men den här fick ändå sitta uppe ett tag.

Den sjunde tror jag ni kommer ihåg ;)
Den här var jag väl ganska nöjd med men ändå inte.
Vet inte varför men den kändes lite.. äsch, jag vet inte, det kändes inte riktigt bra helt änkelt.

Och sen..
Den här! Den är väldigt lätt men jag gillar den ändå.
Får se hur länge den håller sig kvar???


Vad tycker ni, villken är eran favorit??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback