Dags att berätta

Publicerat: 2011-08-09 / 21:25:22 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!
Jag tänker inte gå in på detaljer, men jag kan säga att Nessie varit på sjukhus och hon har blivit opererad.
Inget jätte arvalligt men jobbigt nog (för henne främst) måste hon boxvila i två veckor!
Stakars Nessie!

Hur som helst hämtade vi henne idag.
Min fina älskade Nessie.

Men nu ska jag i alla fall försöka åka till stallet så ofta jag bara kan och pyssla om henne och bara vara där för henne.
Men då finns ju även tid för att: Städa skåpet, putsa utrustning, fota när anndra rider, pyssla om henne ORDENTLIGT och massa anndra grejer.
Men bara så ni vet så är det därför bloggen inte legat på topp.
Hoppas ni förstår :)
Nu kommer det förhoppningsviss bli bättre :D

lina
Publicerad: 2011-08-10 / 09:37:46 | Blogg: http://linaochponnysarna.blogg.se/

tack!!!!!!

:):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback