Helgen

Publicerat: 2012-09-02 / 12:07:00 | Kategori: Uppdatering
Hej Svejs!

Idag har Nessie vilodag och jag ska inte till stallet.
Men igår rad jag och då trimade jag lite dressyr på utebanan :)
Hon var duktigt men fortfarnade ganska så stark och liksom tar tag i bettet och spänner nacken så det är näst intill omöjligt att få nån mjuk och fin böjning på varken hals eller nacke...
Det blev bättre man aldrig helt bra, får jobba på de.
Fick lite brotom i slutet då jag var tvungen och hinna med en buss men han i alla fall rida igenom det jag hade tänkte göra.

Skänkelvikningarna är något jag måste jobba på men i fredags på dressyr specialen så gick skänkelvikningarna jätte bra! Igår gick dom inte fullt lika bra men ändå bättre än vad du brukar göra.


Idag som jag sa tidigare så vilar Nessie.
Jag ska med mamma och shoppa vilket ska bli supermys.
Och i morgon ska jag kanske rida för Frida :D 
Ska också bli jätte roligt, gick ju så bra föra gången!

Nu måste jag rusa!
BAY BAY!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback