Vilodag like always on thursday

Publicerat: 2012-10-25 / 10:02:00 | Kategori:
Idag är det torsdag och alltså vilodag för Nessie.
Där är hon värd efter gårdagen tycker jag.
Imorn är det lektion som gäller och jag ska verkligen försöka få tillbaka samma känsla som igår.

Nessie vilar, själv ska jag åka till Nacka och köpa lite nya grejer :D <3
Kan kanske fota och lägga upp bilder på det jag köpte ikväll om ni vill!
                                                                                                                                                                                                            
Precis just nu så sitter jag i skolan med Matilda och chillar.
Vi har två timmars rast pga inställd lektion så det är helt okej!

Men nu ska jag göra annat.
Bloggar mer senare.
 

Mikaela
Publicerad: 2012-10-30 / 15:57:43 | Blogg: http://www.mickanfoto.blogg.se

Hej! Vilken söt ponny du har. :D

Svar: Thank you :)
Emelie&Nessie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback