Gårdagens Ridpass

Publicerat: 2012-10-17 / 12:02:00 | Kategori: Dagens Ridpass
Igår bloggade jag ingenting.
Ingen bra anledning som vanligt men jag orkade inte helt enkelt.

Men hur som hels, igår så red jag ut med Elin på timon, standard ;) , men det var mysigt.
Vi red till en äng och meningen var att vi skulle fota och ha oss men det han bli för mörk så bilderna vart inte alls bra. Jag ska ladda upp dom på datan ikväll och se om det blev nån bra och i så fall får ni såklart se ;)
Om inte annat så är kameran med i dag också jag kanske jag hinner fota lite idag :D 
Red ju även lite där på ängen och det gick någålunda bra men inte ett super ridapass direkt.
 
Nu måste jag sluta men bloggar mer senare ;)

BILDBRIST! :(
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback