Frida Ydregård

Publicerat: 2012-10-09 / 20:35:26 | Kategori: Dagens Ridpass
Japp! Thats her name!
Haha, idag var det dags för Frida träning!
Se där Frida nu är du officielt min tränare :D 

Dock så sprang jag ca 9 km idag i skolan pga det vi kalla Hemmestajoggen.
På under en time sprang jag minsan!
Jajjamensan, 52 min och 15 sekunder om man ska va exakt ;)
Men det slet nåt otroligt på benen och att rida ett pass för Frida efter de var kanske inte de jag ville som allra mest just då.
Därför fick Frida rida en del på Ness idag.
Så fint det såg ut! 
Hoppade upp en stund på slutet också och hon känndes vädigt fin och mjuk.
Det jobbar vi vidare på :D

Frida och Nessie <3 Haha, det som var mina rida ut läder (lite kortare en vanligt) passade Frida att rida dressyr i... hehe... Frida är 19 :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback