Dagens Planer/Gårdagens Ridpass

Publicerat: 2012-10-13 / 12:18:00 | Kategori: Dagens planer
Hola!
I går så red jag i Dressyrspecialen som vanlig.
Hon var lite jobbig och inte lika fin som i onsdags men ändå helt okej.
Mest jobbig var hon i början då hon var ganska stark och motvillig.
Men det blev bättre, dock så fick hon något ryck i slutet då hon inte ville lyssna över huvud taget och bara sprang.
Vi jobbade en hel del på sidvärtsövningar alltså lite skängelvikningar, framdelsvändningar, öppnor och slutor.
Det gick väl sådär, hon är ganska så skänkeldöv ibland men det blev också bättre efter ett tag.


Dagens Planer är att tömköra tror jag.
Har inte gjort det på länge nu så det behövs nog.
Dessutom är det bra för då kan jag överböja henne lite i nacken för att mjuka upp henne lite då hon kännts ganska så låst där ett tag nu.

Tänkte ta med kamran och fota lite men jag kan inte lova något.
Jag har nämligen tagit med kamran ett flertal gånger till stallet utan att det blivit ett ändå foto, för att jag inte hunnit.

Och måste faktiskt berömma mig själv över vilken uppdatering jag fixat nu.
Och det lär bara bli bättre för nu har vi 3 veckor helt utan läxor!!!
För halva klassen är på prao och för att dom inte ska missa något så kommer vi inte ha några läxor eller grejer utan göra lite små pretjekt i skolan istället.
Dom kommer vara på prao i två veckor och sen är det ju höstlov :D

Men erkänn att uppdatering faktiskt är ganska bra nu :D

Fotopromenad igår med Frillan ;)

Ps: Glöm inte kommentera kära vänner ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback