Ny kalender :)

Publicerat: 2012-05-31 / 16:30:48 | Kategori: Övrigt utanför hästlivet
Hej Svejs!
Har nyss vart i Mölnvik och handlat mig en ny kalender! 
Kände att det var behövligt då jag kan skriva upp allting som ska kommas ihåg osv.
En penna och några stift till pennan följde också me.
Nu ska jag bane mig använda den också, i tidigare försök att använda kalender har det gått sådär...
En utav gångerna så har jag tappat bort den och anndra gången så låg den i stort sett bara i mitt rum och typ.. möglade!

Aja, nya tag nu helt enkelt!



Nu ska jag gå ett prominix med Frisco.
Imorgon är det kort dag i skolan så då åker jag till stallet tidigare en vanligt, så då borde jag hinna fota lite.
Jag måste ju fota mitt täcke som jag gjorde till Nessie i syslöjden :P  Haha <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback