Dagen!

Publicerat: 2012-05-04 / 13:19:22 | Kategori: Dagens planer

Hej!

Börjar med att ursäkta mig för min dåliga uppdatering, men jag har inte haft nån blogglust helt enkelt.
I dag åker jag i alla fall till stallet efter skolan, jag ska rida igenom Nespan ordentligt.
Det behövs verkligen för jag tycker (som jag sakt tidigare) att hon blivit lite stel i eller rättare sakt låst i nacken/halsen, så hon har börjat välta innot igen.
Så fokusen ligger bara på att få henne mjuk och ställbar idag.
Och att hon inte ska välta innot.

Förövrigt är det lugnt just nu.
Inte så mycket läxor, och inte speciellt som händer.
Men kanske kanske kanske att jag ska tävla Nespan snart igen i allsvenska på Siggesta.
Vi får se :) 


Mitt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback