Fredag - Rida för Linnea :D

Publicerat: 2012-01-06 / 08:00:00 | Kategori: Dagens Ridpass
Idag blir det att rida för Linnnea :D
Superkul verkligen!
Behöver det verkligen också, då vissa saker inte funkar riktigt nu.
Som att Nessie välter innåt hela tiden.

Men det ska tränas bort nu;)
Och som vanligt när man rider för Linnea får man en massa bra tips plus ett ordentligt ridpass.
Föra gånger jag red för henne gick båda Nessie och jag ut genomsvettiga ur ridhuset:P
Men så ska det vara!

PS: Det som hände igår känns bättre nu när man fått tänka över de.
Så nu är jag verkligen tagga på att rida för Linnea :D
Bara så ni vet :P Viktig information! 


Såhär kan hon göra ibland... fast med mig på dåra! Då är man faktiskt lite rädd att hon ska välta över helt!
But I love you anyway<3
Tidsinställt inlägg

Mamma
Publicerad: 2012-01-06 / 13:24:47 | Blogg:

Ja, jobba henne ordentligt nu. Hon har vilat alldeles för mycket tycker jag. Ett par rejäla pass i veckan borde hon få.

Lycka till!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback