Vilodag

Publicerat: 2012-08-29 / 20:17:19 | Kategori:
Åkte till stallet med kvart över 4 bussen idag vilket betyder att jag är i stalllet halv fem.
För er som vill veta liksom :P
Jag red inte idag utan Nessie fick vila helt (förutom en kort promenad runt gården).
Plus att hon sprang runt som en galning idag i hagen så hon var liksom svetig när jag tog in henne....
Och som pricken över i:et så har hon börjat brunsta nu också så hon blir sådär lagom glad ibland...
Haha, nej nu ska jag sluta klaga!
Men Nessie verkade ganska nöjd med att slippa ridas idag i alla fall :)

Dessutom var det ganska skönt för mig att komma hem lite tidigare idag för då hinner man
med lite annat också.
Som tex att äta i lugn och ro, plugga lite och ändå hinna ta det lite lungt och bra slappa lite framför datorn/tv :)

Imorgon ska Nessie vila igen och då tar Eva-Lotta henne.
Så imorgon är jag inte i stallet över huvud taget.
Men på Fredag är det dressyr special igen vilket ska bli väldigt kul :)
Dock så har dom flyttade den lite så jag börjar rida halv sju istället för 6, MINDRE KUL!

Nej, nu ska jag göra annat, bloggar mer senare ikväll eller imorgon :) 



 

T U S S I E & L O N D O N
Publicerad: 2012-08-30 / 14:58:27 | Blogg: http://londonryttaren.blogg.se

Hej, fin blogg! Gör du möjligtvis gratis headers? (:

Svar: Hej! Tack så mycket!Ja, ibland så gör jag gratis hedars men tyvärr i just nu.
Har precis börjat åttan och har massor med skolarbeten som måste göras.
Men när jag kommer in i rutinerna för allt så kanske jag börjar igen.
Då kan jag höra av mig till dig ;)
Kram Emelie
Emelie&Nessie

Tuuli Elmgren
Publicerad: 2012-08-31 / 21:50:52 | Blogg: http://londonryttaren.blogg.se

Tack (: Du gör väldigt fina headers, har precis fått en ny men kanske är intresserad vid jul? (: För då vill jag nog ha en lite "juligare" header hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback