Tidsinställt inlägg

Publicerat: 2012-08-06 / 10:00:00 | Kategori: Övrigt
Hej! 

Jag fick en känsla av att jag inte skulle hinna bloggat något under dan i dag så jag gjorde ett tidsinstället inlägg.
Så jag vet faktiskt inte vad jag gör precis just nu, men trolligtvis äter jag frukost eller nåt sånt.
Men idag åker jag i alla fall hem och det är såklart både tråkigt och roligt.
Tråkigt för att det är väldigt mysigt här i Arboga men roligt för jag har så mycket inplanerat nu som jag vill göra hemma plus att jag saknar så många!
Och ridabstinensen går mig på nerverna! 

Nä, det finns inte så mycket mer att berätta, men jag har gjort några tidsinställa till så ni har något att läsa under dagen, haha, som om ni sitter inne och läser min blogg på sommarlovet :P
Men ni får det i alla fall :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback