Hej Åhå!

Publicerat: 2012-08-09 / 23:06:33 | Kategori: Dagens Ridpass
Aaaa, gah! Dagen alltså!
Har varit i stallet hela dagen idag me och ja.
Jag har målat skåp, gått promenad till vattnet och försökt få i alla hästar, ridigt Nessie bus, hjälpt till på dressyrkursen (att gå till vattnet var en del av de), fotat lite och ja, det tar på krafterna!

Let´s go! Nessie skrittades som igår plus en sveng runt gården och hon gick i powerwalk hela tiden, piggponny.com.
I morgon ska hon tömköras och det ska bli kul och se hur hon reagerar på att behöva galoppera på komando igen, haha.

Skåpet är vitt nu, JAG är också vitt, jag och färg är inte alltid bästa blandningen dårå.
Men det ska ha torkat till imorgon och då ska skåpdörren målas mörkblå :)
Fick hjälp av Nelly att måla, henne kladdade jag också ner bra som jag är... -.-

Imorgon ska jag jag även hjälpa barnen i dressyrkursen på framridningen eftersom dom ska ha en liten dressyrtävling:) Kuligt!

Mycket har jag gjort idag, mycket ska göras imorgon!
Nu ska jag sova så jag överhuvud taget orkar gå upp i morgon.
08:45 ska jag stå vi busshållsplaten... heja mig!


Sov gott alla;)

Pga bildbrist på Nessie så får ni en bild på min älskade vovve <3

Eva-Lotta
Publicerad: 2012-08-10 / 00:57:31 | Blogg:

Sov Gott bästa Emelie<3

O tack för all hjälp, det är jättekul att ha dig där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback