En mysig uteritt

Publicerat: 2012-08-27 / 21:55:13 | Kategori:
Idag så fick Nessie vaccin så hon skulle ta de lugnt.
Så då blev det perfect med en uteritt.
Och änu mer perfect blev de när Elin och Timon kunde följa me.
Vi red en väg vid namn Ingers väg och vi red ganska långt faktiskt.
Nessie var HUUUUR DUKTIG som helst och det var en riktigt härlig utritt.
Hon liksom gjorde precis som man sa och hetsade inte alls som hon brukar göra :P
Perfect väder och en perfect och jätte mysig ridväg!
Och såklart superbra ridkompisar <3

Vi skrittade i sort sätt hela tiden men travade några steg också.
Och idag så mockade jag och gjorde mat åt Nespisen också!
Vilket jag inte gjort på VÄLDIGT länge.
För hon har kommit in från sommarbetet nu och då behövs allt grovjobb göras ;)
Men det var faktiskt lite roligt att få göra iordning åt henne nu när man haft ett så långt uppehåll från de.

Hur som helt.
Nu ska jag inte babla mer, Nessie var jätte duktig idag och det var en jätte mysig uteritt.
Det var egentligen bara de jag ville säga :P
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback