Dagens Ridpass

Publicerat: 2012-08-13 / 20:35:18 | Kategori: Dagens Ridpass
Dagens "ridpass" blev tömkörning.
Jossan var med ifall Nessie skulle balla ur helt och då vet ju Jossan hur man ska agera! :)
Nespan var duktigt, dock så ville hon gena lite ibland men det kan också bero på att jag inte är jätte duktigt på att tömköra så jag kanske styrde och korrigerade henne lite fel.
Hur som helst så tycker jag ändå hon var väldigt duktig.

Tömkörning är himla bra nu under igång sättningen då man kan ha henne i väldigt låg form och då höjer hon ryggen.
Och det gjorde hon verkligen i mellan åt!

Jag skulle ju egentligen ridigt ut men nu blev det inte så :P
Jag gör det imorgon istället :)

BILDBRIST PÅ NESSIE!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback