Dagens Ridpass

Publicerat: 2012-08-16 / 22:50:32 | Kategori: Dagens Ridpass
Just nu är det nästan bara dagens ridpass, jag vet, men lite annat kommer inom kort.


Idag gick jag först ponnyrundor så jag var i stallet vid 11:00 ungefär men jag började inte med Nessie förns vid halv 4 ungefär pga ponnyrundorna.
Jag red ut med Hanna mot vattnet.
Försöka mest hålla Nessie lugn och avslappnad men jag hoppade även lite hinder/diken i skogen, vilket hon verkade tycka de var super kul!
Red sen lite på utebanan också, vi har kommit igång ordentligt med traven nu så det känns bra och Nessie känns jätte fin men framförallt mjuk.
Men ville inte jobba henne för hårt då hon inte är helt igångsatt en.

Imorgon åker jag ut till stallet och trolligtvis så rider jag på banan igen då det kändes bra idag och vill jobba vidare på de, plus att jag ridigt ut nu två dagar irad så hon kan gått och väl få sig ett litet dressyrpass ;)

Åsnehästen <3  PS: inom kort kommer bildbomb :)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback