Tömkörnings sugen!

Publicerat: 2012-04-27 / 13:18:53 | Kategori: Dagens planer
Är väldigt sugen på att tömköra lite idag.
Får se hur jag gör, kanske rider idag och tömkör i morgon.
Men vi får se helt enkelt.

Det ska i alla fall bli grymt skönt med helg.
Och vi är dessutom lediga måndag och tisdag efter helgen, eftersom det är valborg på måndag och på tisdag vet jag faktiskt inte riktigt varför vi är lediga men jag klagar inte!

Somsakt vet jag inte riktigt än vad dagens planer är.
Men om jag rider så ska jag försöka rida igenom henne riktigt ordentligt.
Hon har blivit lite stel i hall och nacke på senaste tycker jag så då kan igentligen tömkörning va rätt bra.
Men somsakt, vi får se.

Förövrigt så har jag och Matilda skappat en grupp!
En blogggrupp :D :P
Och vi har lovat varanndra att blogga så mycket som möjligt :D
Så nu blir det mycket uppdatering! (förhoppningsvis -.- ) 

Jossan fotade Samson och Nessie för ett tag sen, så jag snor en utav bilderna från hennes blogg ;)



Eva-Lotta
Publicerad: 2012-04-27 / 20:20:37 | Blogg:

Ni är lediga på tisdag för att det är 1 maj, o det är en röd dag i almanackan ;)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback