Hej!

Publicerat: 2012-04-22 / 18:36:52 | Kategori: Dagens Ridpass
Jag vet att det varit väldigt dålig uppdatering dom senaste dagarna.
Men tyvär måste jag prioritera ganska mycket före bloggen, så bloggen gå minus på den fronten..
Idag har jag jobbat hela dagen, från 08:00 - 17:00 så är sjukt trött.
Men vad gör man inte för pengar?
Hade iallafall trots att slitt och släpp kul, eftersom jag jobbade med Vilma, haha <3

Men jag har ju glömt att berätta!
Nessie fyllde ju i igår <3
20 hela år, älsklingen <33

Hon fick massa äpplen, morötter, knäckerbröd och godis, så hon var nog nöjd!
Och vi tog en mysig uteritt med Hanna och Laban och galopperade lite.
Vi tänade även på att gå i vatten, och Nessie gick i JÄTTE långt i en JÄTTE stor vattenpöl som liknade en liten sjö!
Hon var såååå duktig, min plutt <3
Har film på det sen så ni ska få se!

Kan ju också tillägga att idag fyller min tjockis kanin 5 år <3
Och han blir ju inte smalare av att få massa kallas mat!
Men det skiter jag i, min lilla älskling <3

Nej nu ska jag sluta babla!
Ni får uppdatering ikväll ;)

Charmig <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback