Dagens Ridpass

Publicerat: 2012-04-13 / 19:49:21 | Kategori: Dagens Ridpass
Det skulle bi hårt idag och det blev det.
Men jag arbetade på lite andra grejer en det jag hade tänkt.
Hon var nämligen ganska stel och lite hård i munen, så jag jobbade mycket med att bara få henne så mjuk så möjligt i alla gångarter.
Mycket serpentiner och jobba på volter.
Jag testade att byta till ett vanligt tredelat bett och hon gick faktiskt ganska fint på det.
Men kommer nog fortsätta på det jag haft nu ett tag, för de går hon väldigt lätt och fint på :)

I morgon ska jag inte till stallet för jag ska till Arboga och hälsa på min kusin madde.
Så Jossan har Nespan i morgon.
Sen på söndag är det Eva lottas dag, så inte förns på måndag är det jag som har Nessie :(
Men Jossan tar nog väl hand om henne i morgon, hihi :)

Yeeey :D

Maja Askeholt
Publicerad: 2012-04-14 / 01:18:57 | Blogg: http://majaaskeholt.blogg.se/

Bli månadens blogg!

http://majaaskeholt.blogg.se/2012/april/bli-manadens-blogg.html

Info i inlägget :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback