Dagens Planer

Publicerat: 2012-04-15 / 10:57:47 | Kategori: Dagens planer
Igår när jag kom hem så orkade jag verkligen inte sätta mig och blogga.
Vi kom nämligen hem klockan 9 och då satte jag mig i stället framför tv med mamma och myste.
Idag är det inget stallet för mig, jag ska vara hemma och bland annat städa mitt rum, gå promis med hunden och tänkte dessutom försöka ta mig till shettisarna en liten stund idag.
För er som inte vet vilka jag menar när jag säger shettisarna så kommer en kort pressentation nu:
Det jag kallar shettisarna är dom här tre små filurerna.
Sune <3
Fenja <3

Balder <3

Jag och min kompis Isabell gick upp till dom några dagar i veckan förut innan jag började rida Nessie.
På dom lärde jag mig mycket!
Men framförallt hur man tar hand om en häst och sköter om den.
Hur man vådar en häst och tar han om den från marken liksom.
Då när jag skötte dom så fick jag även rida i bland men nu är jag lite för stor.
Men jag går fortfarande upp till dom då och då när jag får tid och lust och hälsar på dom :)
Idag tänkte jag alltså ta en sån dag.

Men ingen har väl missat vårat fina vinter väder!?
Serigöst!
Jag villl VERKLIGEN INTE ha snö nu!!!
Bort bort med den tack!

Uppdateringen idag blir nog ite sisådär idag, efterosm din inte finns så mycket att blogga om.
Men jag ska försöka slänga in nått inlägg under dan och sen får ni lite kväll uppdatering senare ikväll ;)

Och glöm inte frågestunden! Länk HÄR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback