JAMEN ÄR DET INTE FANTASTISKT...

Publicerat: 2011-09-04 / 18:41:33 | Kategori: Dagens Ridpass
villken tur jag kan ha ibland!
Jag hittade ett par ridstövlar!!!
Snygga och för ett bra pris!
Och dom passade jätte bra.

Men förutom dom så shoppade jag:

  • frya vita lindor
  • en tröja att rida i
  • jag fick en fleece av Eva-Lotta <3
  • Och sen köpa Eva-Lotta även ett schabrak
  • Och så fick hon två täcken :D

Skit bra ju!
Nu har jag lite att gå på :P
Och jag ska börja rida med sadel nu.
Så då kan jag ha massor olika outfits :D

Jag tänkte ta med kamran till stallet nån dag och fota allt jag och Nessie köpte och fick så får ni se.


Moster Lena
Publicerad: 2011-09-04 / 19:34:58 | Blogg:

Vilken turdag du har haft! Det är du värd! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback