Dagens Ridpass

Publicerat: 2011-09-02 / 20:58:39 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!

Dagen i stallet har varit bra!
Jag red först ut som framskrittning och sen red jag lite på banan och travade!!
Jag har fått börja trava och det känns verkligen jätte bra!
Man kan jobba henne så mycket mer i traven och hon lyssnar mycket bättre, konsetrerar sig liksom bättre.

Hon var pigg och glad och tyckte det var jätte roligt att trava.
Hon ökade lätt traven men hon var också duktig och saktade ner traven när jag sa de.
Det var inget specillet pass idag utan ville att första traven bara skulle bli lite lätt.

Efter att jag hade ridit på banan red jag ut en gång till för avskrittning.
Då var hon lugnare men ändå skulle hon bråka lite när jag ville gå nånstans där hon tydligen inte ville gå.
Men det gick bra :)

Fortfarande vill inte blogg.se sammarbeta så inga bilder i det här inlägget heller tyvär.
Men förhoppningsvis fixar det sig tills i morgon :)
Kanske bloggar mer i kväll men annars i morgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback