Dagens Ridpass

Publicerat: 2011-09-06 / 22:19:42 | Kategori: Dagens Ridpass
Hej!

Förlåt för min hämska uppdatering, men har jätte mycket att göra nu.
Skolan måste prioriteras (stavning) först och sen Nessie.
Och allt annat runt omkring, som te.x min hund, mina kaniner, vardagssysslor och sen får jag ju inte glömma bort mina vänner och min famlij.

Så det är väldigt mycket som går före bloggen tyvär.
Men så måste det vara.
Hur som helt ska jag verkligen försöka uppdater lite bättre.

Ridpasset idag gick bra.
Först skrittade jag ut med Ebba.
Och sen red jag på banan.
Jag travde mycket idag och jobbade på små volter.
Och då kände jag verkligen hur stel hon egentligen är.
Så nu ska jag bara jobba med att få henne så mjuk som möjligt.
Hon var lite bråkig men gick ändå på.

Sen skrittade jag av ute i skogen med Jossan och en annan tjej om jag inte kommer ihåg namnet på.
Men i morgon ska jag verkligen jobba med att få henne mjuk.
Mycket volter och ställa å böja.

Nu ska jag sova.
Är jätte trött, så natti natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback