Nu känns det bra igen!

Publicerat: 2011-05-22 / 10:00:54 | Kategori:
Hihi!

Nu känns det bättre!
Har fått tilbaka min läsare! Pjuuu!

Och idag ska jag till stallet, och denna gång ska jag inte glömma att filma!
Det är ju faktiskt rätt bra att filma nån gång då och då.
Så kan man kolla på den och se hur man utväklas.
Så det ska absolut fixas så snart som möjligt!

Idag är det ju fint väder så jag kan tänka mig att det är mycket folk på Siggesta då.
Så då kanske det är lugnare att rida ut.
Men kommer nog jogga henne lite på utebanan sen också.

Ska bli roligt att vara i stallet idag.
Vet inte varför... men jag länktar jätte mycket efter Nessie.
Trots att jag träffa henne i går.
Hon var så himmla duktig i går.

Om me det kom jag och tänka på igår.
Jag har jag faktiskt inte skrivit nåt om gårdagen.
Gör ett till inlägg sen då ni får lite info om min gårdag.
Annars blir detta inlägg så långt.


Love yo Grodan!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback