Min fina!

Publicerat: 2011-05-17 / 14:33:59 | Kategori:
Hejsan!

Nu ska jag aldeles straks åka till min fina Nessie.
Ska bli roligt att rida i dag och jag känner mig fett taggad!

Kamran följer såklart me och jag ska verkligen försöka ta några kort idag.
Och då lovar jag att jag lägger upp dom så ni får se!
Och så får ni Dagens Ridpass också!
Som ni kanske ser så har jag uppdaterat bloggen lite utseande-mesigt.
Är faktiskt nöjd, men den är inte helt klar!

Nää, nu måste jag gå.


Sarah - Elit med Flit
Publicerad: 2011-05-17 / 14:54:12 | Blogg: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Ja, jag tyckte också det var väldigt bra:)

Som jag har fattat det, så ska det sitta väldigt fast och inte röra på sig, och ska sitta en bit utifrån din ridstövel, så att man inte märker att man har det.



Ska kanske köpa sån och prova:)



kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback