Ledsen!

Publicerat: 2011-05-30 / 22:38:38 | Kategori:
Hej!

Först och främst vill jag bara säga förlåt för den väldigt dåliga uppdateringen!
Det sak absolut bättras!

Men sen vill jag också bara säga att det egentligen skulle kommit värdens bild bomb i dag.
Men det går inte att ladda upp bilderna på bloggen!
Det går VERKLIGEN inte!
Har försökt typ 53 gånger men det går inte!!
Blir såå iriterad!!

Får hoppas det går bättre i morgon.
Så får ni bild bomben då.

I morgon ska jag även rida, så då får ni Dagens Ridpass.
Hoppas bara mina ben orkar rida i morgon!
Vi var nämligen på vandring med alla 6:or i skolan i dag.
Hur skojikt som helst!
Och nu värker mina ben som in i h......!!!!!

Ska försöka göra nåt slags schema för mig och Nessie.
Så jag vet vad jag ska göra varige dag.
För annars kanske man tränar på samma sak varje gång.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback