Inget stallet idag

Publicerat: 2011-05-16 / 21:09:33 | Kategori:
Hejsan Svejsan!

I dag har jag inte varit i stallet.
Så det finns inte så mycket att blogga om tyvär.

Men i morgon blir det stallet.
Så då följer kamran me!
Och så ska jag ju då försöka ta lite bilder!
Men hinner inte alltid det.
Kanske kan jag fråga om Eva-Lotta eller nån annan kan foto när jag rider, så får ni
lite såna bilder också!

Hoppas ni tycker bloggen är kul att läsa!
Det är bara säga till om det är något speciellt ni vill att jag ska blogga om!
Kanske vill ni ha frågestund eller nåt annat.
Bara att säga till :) !

Bloggar mer i morgon så får ni ett något intressantare inlägg då!



Sarah - Elit med Flit
Publicerad: 2011-05-16 / 21:21:36 | Blogg: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Äntligen har du bloggat!

Hahaha :)

Men jag kan kanske följa med någon dag och fota:P

kram<3

Sarah - Elit med Flit
Publicerad: 2011-05-16 / 21:32:22 | Blogg: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Nej, verkligen tråk väder..

Jag som längtade att rida ut och så börjar det ös regna..

Imorgon ska jag ju rida Wicke och det ska typ regna imorgon också, men då bara ska jag ut! haha :)

Spelar ingen roll hur mycket det regnar jag ska ut, det har jag bestämt mig för:)



Ja, det är en jätte bra övning om dom är lite stela och inte vill gå i någon toppen form, så är det bra att göra många övergångar. Trava 10 steg, skritta 10 steg, trav 10 steg, halt, galopp, trav osv...



Jo, jag vet jag måste verkligen ta och skärpa mig och knäppa några bilder:)

Tur att det är sommarlov snart, då man kan vara i stallet från tidig morgon till sen kväll, och slipper tänka på att man har massa läxor som väntar där hemma:)



Men det är ju typ bara 27 dagara kvar satt det får man väl stå ut med:)



kram<3

Sarah - Elit med Flit
Publicerad: 2011-05-16 / 21:35:06 | Blogg: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Tack ja, jag har tagit den bilden:)

Den vart ganska cool tycker jag själv för att inte vara tagen med en system kamera:)



kram<3

Sarah - Elit med Flit
Publicerad: 2011-05-16 / 21:46:40 | Blogg: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Ja, jag och 2 kompisar var ute och badade med våra ponnysar för 2 år sedan..



Vi var nere vid vattnet i 3 timmar och den första timmen badade vi med hästarna och det 2 andra timmarna band vi hästarna i ett träd och lätt dom få beta gräs och sen badade vi själva:)



Så himla mysigt:)

Det var nog det härligaste jag gjort:)

Sommar in my heart<3..



Du kanske kan låna någon ponny i stallet där Wicke står, så kan vi 2 rida ner till vattnet och bada med hästarna i flera timmar:)



kram<3..

Sarah - Elit med Flit
Publicerad: 2011-05-16 / 22:08:13 | Blogg: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Hahaha tack:)

Det är så roligt att lära dig saker på Wicke, för han är inte världens lättaste häst och det är så himla roligt att se dig på honom, för du rider honom jätte bra:)



Och du är så himla lättlärd:)



kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback