In a moment, I see you again!

Publicerat: 2011-05-27 / 14:53:33 | Kategori:
Hejsan svejsan!

Sitter här ombyt och klar för att snart åka till stallet.
Har tittat på litet shabrak på hööks (internet).
Av nån anledning så har jag fasnat för färgen grön.
Och kollar då väldigt mycket på gröna saker!

Passar Nessie i grönt? Vad tycker ni?

Skulle hon passa i det här?

Kommentera!
Själv tyckte jag det var fint!
Eftersom det är mörkgrönt tror jag att det kan bli fint på Nessie.

Men vet inte om det är nån ide att köpa fler saker till Nessie då hon redan har en hel del.
Men hon har inte ett fint grönt shabrak, så varför inte! :P

I kväll lovar jag att bilderna sen i onsdags kommer.
Så det är bara att hålla ut tills kvällen.


vendela&sanna! ♥
Publicerad: 2011-05-27 / 17:45:29 | Blogg: http://hillaryochfleur.blogg.se/

skulle hon säkert :)

Sarah - Elit med Flit
Publicerad: 2011-05-27 / 20:03:43 | Blogg: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Jag tror hon skulle passa fint i rött:)

Just det där schabraket i samma färg, har jag sett i verkligheten och då var det inte alls samma färg..



Kram<3

-Lotta
Publicerad: 2011-05-28 / 20:11:37 | Blogg:

En skönhet klär i allt... ;-))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback