Hemma!

Publicerat: 2011-05-20 / 18:31:27 | Kategori:
Hejsan Svejsan!

Nu har jag kommit hem från stallet.
Jag ska snart äta och sen ska jag och mamma åka och handla lite.

Men i dag var jag ju i stallet.
Kom ditt vid två ungefär.
Och då fixade vi allt.
Sen tog vi in lilla Grodan.
Fixade henne och satt sedan upp för att rida.

Först gick vi en skönt skogspromis.
Och sedan red vi på ute volten.
Skrittade först och gjorde några halter.
Sedan trav och lite volter.
Sen galopp på en volt! :D
Det gick jätte bra att galoppera!
Vilket jag är jätte glad över!

Hon fick i bland lite snabb galopp men i mella åt var den riktigt fin.
Lite stark blir hon, men det gick väldigt bra i dag tycker jag!
Och den här gången red jag utan att någon ridit innan.
Så hon var ju piggare den här gången.
Men det gick bra och jag är jätte stolt över henne.
Och över mig själv också faktiskt!

Tyvär glömde jag helt bort kamran.
Så det vart inga bilder tyvär.
Men i morgon ska Issa med till stallet (villket ska bli jätte kul! ) och då kommer vi ta en massa bilder!!!

Nu vart det ett väldigt långt inlägg.
Men hoppas att ni orkade läsa det! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback