Frågestund del 2

Publicerat: 2011-05-24 / 20:05:52 | Kategori:
Hejsan hejsan!

Här kommer del 2 av svaren från frågestunden!


Har du badat med en häst någon gång?

Japp, det har jag.
Men inte med Nessie.
Hon är liksom lite anti vatten.
Men med anndra hästar, ja.



Vad är det som gör ridning och umgänget med hästar så underbart för dig?

Jag tycker dom är så hämst snälla!
Dom skulle så lätt kunna göra hos riktigt illa, med det gör dom inte.
Och så fins det nåt särskilt med hästar som får mig så lugn och samtidigt så glad.
Jag är i stort sett alltid glad i stallet eller när jag är med hästar över huvudtaget.
Och dessutom är dom ju så otroligt söta!


Vilken gren tycker du mest om?
Hoppning helt klar!
Men det kommer nog bli mest dressyr med Nessie.
För det är hennes speciallete.

Har du prövat att bada med Nessie? Om inte, skulle du vilja göra?
Nej, jag har inte badat med Nessie.
Skulle jätte gärna villja göra det.
Men Nessie tycker inte om vatten av någon anlledning.
Kanske att jag någon gång MEN BARA KANSKE får i lite av benen i vattnet.
Men eftersom hon absolut inte ens går i vattanpölar kan det ju bli svårt.

Hur långt vill du komma med Nessie?

Vill ju såklart komma långt.
Men en sålänge är mitt mål bara att så småning om börja tävla med Nessie.


Har du någon idol?
Asså... nä inte direkt. Det byts hela tiden!!:P


Vilket är ditt favoritämne i skolan?

Bild och Idrott är absoluta favoriterna!
Och rast är ju också kul!

Vad är det bästa du vet?
Att rida och att vara med min familj/släkt och mina vänner.
Men gillar också att köra agillity med Frisco (min hund).
Och en massa annda grejer!


Vad finns alltid i din godispåse?
Choklad!!! Det finns ALLTID choklad!

Vad är det bästa med Nessie?
Att hon är den hon är.
Den där speciella men underbara hästen.
Hon får mig så glad och man längtar efter henne hela tiden!
Hon är så annorlunda men på ett fint sätt!
Fina Nessie!

Hur många dagar rider du henne i veckan just nu?
Just nu rider jag typ mellan 4,5,6 dagar i veckan.
Beror helt på om man ska göra nåt annat också.
I bland får man ju prioritera skolan och hälsan (plus lite annat) före stallet tyvär.




Tror det var alla frågor!
Hoppas ni fick dom svar ni ville ha!






Sarah - Elit med Flit
Publicerad: 2011-05-25 / 07:43:52 | Blogg: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Jag fick det svar jag ville ha:)



Men det var ju riktigt många frågor du fick in emelie:)

Nu har du väl ändå en bra statistik?



kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback