Dagens... vara i stallet!

Publicerat: 2011-05-13 / 21:59:44 | Kategori:
Hejsan!

I dag red jag inte på Grodan.
Jag och mamma åkte (som jag sa i ett tidigare inlägg) till Hööks först.
Där köpte jag ett par nya ridbyxor.
Bilder på dom nya inköpen får ni i morgon tror jag.
Sen åkte vi till stallet.
Jag gick in i sadelkamaren och då skulle Jossan rida så då fotade jag lite när hon red.
Hon är hur duktig som helst.
Och för mig en stor förebild.

Efter fotograferingen så gick jag och mockade, fixade nytt vatten och borstade lilla Nessie.
Sen gjorde jag mat och fixade hö.
Sedan bar det av hemmot.
Red inte idag men ska rida i morgon.

Konstigt nog så tog jag inte några bilder Nessie.
Känner mig lite dum för det.
Men jag tar några i morgon.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback