Dagens Ridpass

Publicerat: 2011-05-10 / 21:40:07 | Kategori:
Hejsan svejsan!

Dagens ridpass var lungt.
Jag red verkligen inte särskilt hårt.
Först tog vi en skritt tur på 10 minuter eller nåt sånt.
Och sen red vi på utevolten i typ 10 minuter.

Hon var jätte duktig men lite seg.
Men det har jag så klart full förståelse för eftersom det var typ 27 grader varmt i dag!
Jag försökte jobba ute henne i hörnen som hon alltid fuskar i.
Och det gick faktiskt bra efter ett tag.
Tränade desutom på att sitta på rätt sittben.

Men en samanfatning av dagens ridpass från 1-10  blir det 8.



Anonym
Publicerad: 2011-05-11 / 13:05:42 | Blogg:

Cool text du har:)



Men varför travar du bara Nessie?

Du måste komma och rida Wicke någon gång igen;)

kram<3

Sarah - Elit med Flit
Publicerad: 2011-05-11 / 20:12:53 | Blogg: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Okej, då förstår jag:)

Ja, jag ska hoppa Scheridon nu på söndag (den ponnyn som aldrig blivit hoppad) och det skulle jag gärna vilja ha en "privat" fotograf för det skulle vara roligt att se framgångarna jag gör med honom:)



T.ex. en bild när jag hoppar 5:e gången och sen en bild när jag har hoppat honom 6 månader så man kan se lite förändring:)



kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback