Dagens Ridpass

Publicerat: 2011-05-17 / 19:20:17 | Kategori:
Hejsan Svejsan!

I dag när vi kom til stallet var det lite blåsigt och lite kalt.
Men sen när vi kom in i stallet och hade hämtat Nessie så började det regna också!!
Och inte lite heller!!! Det bara höste ner!

Så vi väntade med att rida ett litet tag.
Och efter ett tag så slutade det faktiskt!
Vi började med en liten kort skritt runda så hon fick värma upp lite.
Och sen så red vi på utevolten.
Hon var först väldigt seg, men efter en liten stund släppte det och hon trava på riktigt bra!

Jag lovade ju bilder så här kommer dom!




Med skritt täcke.


Utan skritt täcke.


Min sits är ju inte den bästa dåra men...


Jag har regnskydd på hjälmen om ni undrar varför den ser så blå ut.




Fin bild tycker jag!




Den här damen går ABSOLUT inte i vatten pölar!!



Det var alla!





Sarah - Elit med Flit
Publicerad: 2011-05-17 / 21:51:03 | Blogg: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Gulliga bilder emelie:)

Stina, kan inte heller gå i vattenpölar men jag tränade henne och till slut släppte det, och sen har hon älskat vattenpölar:)



kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback