Dagens Ridpass

Publicerat: 2011-05-11 / 21:44:39 | Kategori:
Hejsan!

I dag red jag något hårdare än i går.
Men inte mycket.
Fröst red vi en skritt tur i det sköna vädret.
Och sen joggade vi på ute volten.
Jag travade först rätt så mycket men sen gick jag ner i skritt, och skrita ett tag.
Jag är mycket stolt över både henne och mig för jag fick henne att gå på tygelen.
Det vart jag väldigt glad över. :D

Sedan skrittade jag av henne, gick in med henne, borstade av henne, och släppte in henne i boxen.
Samanfatning av dagen från 1-10 blir det 8,5.



Sarah - Elit med Flit
Publicerad: 2011-05-12 / 19:55:05 | Blogg: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Roligt att det går så bra för er:)

Ni kommer nog komma långt:)



Lite mera uppdatering och bilder, skulle jag inte tacka nej till:)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback