Bilder kommer!

Publicerat: 2011-05-25 / 21:23:43 | Kategori:
Hejsan Svejsan!

Jag lovar att det kommer Dagens Ridpass och massor av bilder så snart jag bara fixat allt.
Kanske kommer dom i dag.
Men annars i morgon!

Bara så ni vet att det är på G!


Sarah - Elit med Flit
Publicerad: 2011-05-25 / 22:28:14 | Blogg: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Tack så mycket:)

Jag är nöjd med den, men den kunde blivit mycket finare! :)



kram<3

julia linfblom
Publicerad: 2011-05-25 / 22:29:51 | Blogg: http://satsning.blogg.se/

heejsan, läs o kommentera gärna min blogg är du gullig :)

Sarah - Elit med Flit
Publicerad: 2011-05-26 / 21:16:19 | Blogg: http://sarahfolkessons.blogg.se/

tack så mycket emelie:)

Man blir så himla glad när du kommenterar för du ger så himla fina och snälla kommentarer:)

T.ex. att du lärt dig massor av mig och min blogg..

Förut var jag den som alltid såg upp till alla och gjorde precis som dom gjorde och skrev sån där kommentar att dom har gett mig så bra tips, men nu är det jag som är den som lär ut:)

Det känns så himla fantastiskt och jag blir bara triggad att göra ännu mera<3..



Jag ska verkligen bli bättre på allt du skrev:)

Nu är det en glad bloggare och en glad läsare:)



Tack så himla mycket fina du Emelie för dina fina kommentarer du ger mig varje dag<3..



Du är helt obeskrivligt bäst!!



Jag får ha någon lektion för dig när du rider Wicke:)



Och sen vet vi ju vem som kommer ta hand om min lilla polle när jag är bort rest:)

Och en hästskötare skulle jag nog behöva då på alla tävlingar, har jag någon frivillig? ;)



Du rider jätte fint Emelie och du är så himla go:)

Du får alla att skratta, om man är ledsen kommer man till dig för du är en sån som alltid får en på bra humör:)



Du sprider glädje till alla i din omgivning och det är något väldigt stort och starkt att göra...



Jag tror aldrig jag sett dig nere eller ledsen och vi har känt varandra i snart ett år nu:)



Du är så himla fin och go mot alla och du är en person som väcker glädje i alla:)

Du gör en glad och frisk..



När du inte är i skolan är vi väldigt nere för att det är så tomt utan dig<3..



Vad vore världen utan Emelie Ribring? Det är frågan det...



Den vore ett rent helvete utan dig älskling❤



Jag älskar dig nu, imorgon i alla eviga år♡..



Puss gumman♡♡♡♡♡♡♡

Sarah - Elit med Flit
Publicerad: 2011-05-26 / 21:17:24 | Blogg: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Gud var fin din blogg blev nu:)

Super fin design emelie..



Känns som att jag måste träna för att kunna slå dig nu:P



puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback