Vi är på god väg!!

Publicerat: 2011-06-03 / 18:03:08 | Kategori:
I dag var jag i stallet halv 12.
Jennifer var ju som sakt me och det gick jätte bra!
Hon var till stor nyta om man säger så!

Vi hämtade henne och borstade av henne snabbt.
Sen red vi ut barbacka en liten runda i skogen.
Hon var väldigt tittig och lite busig.
Hon gnäggade högt och tydligt i mella åt så alla skulle höra! :P

När vi kom tillbaka red vi på utevolten.
Hon fick springa av sig lite då hon var väldigt springig.

Sedan la vi fram en bom som jag tänkte gå över lite.
Den var väldigt läskig i början.
Men med lite hjälp av Jennifer så gick hon över.
Och efter en stund tyckte hon det var riktigt kul.

Vi ställde då fram stöd brevid bommen, så hon skulle vänja sig lite med dom.
Och det gick också bra!

Så efter en stund beslöt jag mig för att hoppa lite och höjde bommen.
Hon var först lite försiktig, men sen gick det jätte bra!
Och sen gick det bara bättre och bättre!

Så vi höjde lite till och hon hoppa glatt över!! :D

Har en massa bilder att vissa!
Men orkar inte lägga upp dom nu.
Så ni får en vidio så länge!

Hon var så grymt duktig!
Och jag är riktigt stolt över henne!
Kan ju som sakt skrytta lite med min sits och balans!
Men min skänkel...  asså, jag skäms!!!!!

Men jag kan ju i alla fall säga att det är på god väg för mig och Nessie inom hoppning om hon tänkte va så här duktig i fortsätningen också!!!



Eva-Lotta
Publicerad: 2011-06-03 / 20:28:03 | Blogg:

Men jösses Emelie, det gick ju verkligen jättebra!! Duktiga Emelie o gulliga lilla Groda:))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback