Veckans Knäppa Händelse

Publicerat: 2011-06-11 / 10:54:06 | Kategori:
Hej!
Här kommer en ny kategori: Veckans Knäppa Händelse
Och denna vecka ska ni få höra nåt knäppt som hände mig i går när jag skulle till stallet.
Det var nämligen så att jag tog fel buss!
Men hur dum får men bli liksom!!?
Jag tog en saltaröbuss så den åkte ju liksom åt anndra hållet i hemmestavägskäl.s rondellen!
Åååå vad trött jag blir!
Jag gick av första hållplatsen efter rondellen och sen fick jag gå i typ 20 minuter!!!
Det var inte speciellt kul!
Måste ha vart värmen som gjorde mig så trött att jag bara klev på en buss!
Men asså jag vart så arg på mig själv!
Hur om helst fick jag gå tillbacka till hemmesta vägskäl och vänta på en ny siggestabuss!
Och jag hade tur för mamma ringde och sa att det skulle komma en buss inom kort tid till mig.
Så tillslut kom jag ju till stallet!
Men skönt nog gick allt galant i stallet i alla fall!
PS; kommer ett eget inlägg om hur det var i stallet.
Ja, det var veckans knäppa händelse!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback