Sådär!

Publicerat: 2011-06-07 / 19:23:32 | Kategori:
Hej!

I dag var jag i stallet och red på Nessie helt själv.
Det gick väl sådär, men känns ändå bra att ha gjort det!
Hoppas att jag kan göra det snart igen så jag får en ny "chans".
För hon bråkade lite i dag och det gjorde att jag blev osäcker.
Men sen ångra jag att jag inte var mer bestämmd!
Men men, man lär sig av sina misstag!

Orkar inte gå igenom allt som jag gjorde!
Det var väl det valiga och en jätte kort skritt tur.
Så det är inte så mycket att skriva om.

Men i morgon ska jag rida mer bestämmt och hon ska INTE få vinna över mig!!!


Jossan
Publicerad: 2011-06-07 / 21:24:13 | Blogg: http://dressyrponnisarna.blogg.se/

SV: Amanda kommer att ta hand om honom samt rida :) Jag åker på fredag (men jag hinner ta honom på förmiddagen) och kommer hem onsdag! Kram kram

nelli bäst
Publicerad: 2011-06-07 / 21:55:54 | Blogg: http://nellibast.blogg.se/

Helt rätt Emelie det är du som bestämmer!! Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback